Aspergeavonden

Het moment van ‘Het witte goud’, de asperges is weer aangebroken!

Op dinsdag 21 en donderdag 23 april verzorgden onze leerlingen, van de afdeling Grootkeuken, 2 aspergeavonden. Een kleine 300-tal gasten konden genieten van een fantastisch aspergemenu, ‘het witte goud’.

Deze prachtige menu werd samengesteld door de leerlingen van grootkeuken onder begeleiding van hun praktijkleerkrachten.
De asperges werden verwerkt in diverse bereidingen en werden omgetoverd in overheerlijke gerechtjes. De aanwezigen spraken met veel lof over deze meer dan geslaagde avonden.

Bedankt aan de leerlingen, praktijkleerkrachten en personeelsleden (voor en achter de schermen) die hebben meegewerkt om opnieuw voor een geslaagde editie te zorgen!

Klik op de afbeeldingen om te vergroten.