Bashir Abdi heeft een boodschap over de Celia Run

Nu vrijdag is het zover. Onze school komt samen in beweging voor de Celia Run. 

We tellen af naar een bijzonder moment waarin we samen lopen voor Celia, en voor alle kinderen en gezinnen die met ziekte en verlies te maken krijgen.

 

Voor wie er vrijdag niet bij kan zijn, maar toch graag iets wil betekenen, hebben we een GoFundMe-pagina opgestart.

Op die manier kan iedereen, ook vanop afstand, iets bijdragen aan ons initiatief.

 https://gofund.me/10e3bc1fa

Elke bijdrage, groot of klein, maakt een verschil. 

 

Daarnaast kregen we ook een heel mooie en warme boodschap van Bashir Abdi, die ons initiatief een hart onder de riem steekt. 

https://www.youtube.com/shorts/mzXR_ZpERgk

 

Samen maken we er vrijdag een bijzonder moment van.

Dankjewel aan iedereen die mee steunt, op welke manier dan ook.

No video provider was found to handle the given URL. See the documentation for more information.