Celia Run - aftermovie

Op vrijdag 3 april stond onze school in het teken van de Celia Run.
Het initiatief groeide uit tot een bijzonder warm en gedragen moment dat we niet snel zullen vergeten. 

Leerlingen, leerkrachten, ouders, familie en sympathisanten kwamen samen in beweging voor het goede doel.
 

Dankzij die massale inzet en steun konden we een cheque overhandigen van € 8243 aan het Berrefonds en Kiekafobee. Een resultaat waar we dankbaar en trots op zijn.
 

Na de loop was er ruimte om samen na te genieten. We konden nog even blijven stilstaan bij wat deze dag betekende, onder andere met enkele van Celia’s favoriete hapjes en drankjes. Een fijn en betekenisvol moment om haar te blijven herinneren.
 

We willen iedereen die op eender welke manier heeft bijgedragen van harte bedanken. Aan alle leerlingen die zich vol enthousiasme hebben ingezet. Aan ouders, familie en vrienden voor hun steun en aanwezigheid.
Aan alle helpende handen voor en achter de schermen. En aan iedereen die dit initiatief mee heeft gedragen.

Samen hebben we er een dag van gemaakt die we blijven meedragen. Een dag van beweging, maar vooral van verbondenheid.

🎥 Bekijk hier de aftermovie: https://youtu.be/riZkLLU2lOQ

Er werd ook een hele mooie reportage gemaakt: https://youtube.com/shorts/jhiYrCatJmY?is=sJDkDDTKNbQXVc22