Plattelandsklas: dag 3
Het weer was wat minder, maar toch hebben we op onze blote voeten een lange tocht gemaakt en hebben we als afsluiter eens nagegaan hoe behendig we zijn met onze voeten. In de namiddag gingen met 2 grote kano's de Boerekreek op en hebben we 2 grote katapulten gebouwd. 's Avonds was het natuurlijk fuif!