Uitstap naar KAA Gent Op 18 mei 2026 gingen wij met de klas (HOUT O) op uitstap naar KAA Gent. We vertrokken samen met Lees meer
Naar de Kinepolis We zijn naar de bioscoop gegaan en hebben de film I Don't Wanna Dance gezien. De film gaat over een Lees meer
Hout: zaagoefeningen en het maken van krukjes etc. Er worden zaagoefeningen uitgevoerd, krukjes verlijmd en een muur geplaatst voor het magazijn. Ook Lees meer
Info-avond voor ouders Op 10 september vond op onze school een informatieve bijeenkomst voor ouders plaats. Tijdens deze Lees meer
SODA beloning periode 1 Onze Kwal- & INTO leerlingen worden getrakteerd op een heerlijk stukje pizza wegens ze een goed SODA Lees meer
Nieuwe refter de cirkel Op maandag 22/01/2024 wordt onze nieuwe refter officieel geopend. In functie daarvan kozen we als Lees meer
Mini SODA project Dit schooljaar richting de SODA-werkgroep een mini SODA project in voor de leerlingen uit de Lees meer
SODA actie: Week van de stiptheid De Cirkel: volgende week een leuke actie *Week van de STIPTHEID!* De spelregels zijn simpel... Kom Lees meer